Milí rodiče, již sedíme v rychlíku směr Beroun a zatím vše jede podle plánu.

3. den

Jsme sbaleni, vše je v pořádku. Dopoledne trávíme na zahradě a hřišti a užíváme si poslední společné chvíle.

2. den

Celou noc se nám všem spinkalo krásně, téměř všichni spali až do budíčku. Po něm následovala hygiena, všechny dlouhovlásky navštívily kadeřnický salon, ve kterém se pletly copánky, copy a culíky. Snídaně a hurá do lesa. Zde jsme hrály spoustu her, povídali si o sobě, pozorovaly dalekohledem zvěř a poznávali ji. Nakonec jsme hráli týmově Kousáky. A co víc, z lesa jsme přinesli tašku hub!

Oběd snědli úplně všichni, výborné pečené kuřátko s bramborem si dokonce chodily děti i přidávat. Po obědě následovala sladká tečka v podobě zmrzliny nebo lízátka.

Odpoledne jsme hráli na louce hry s Kinballem. Ten bohužel velmi záhy nevydržel nápor přilehlého ostružiní a prasknul :-( V rámci tmelení kolektivu jsme si zahrály několik kooperativních her. Pozdní odpoledne jsme šli do lesa, stavěli domečky a zahráli si obchodovací hru, kterou nás ztěžovali piráti.

Večeře, sprcha a hurá k táborovému ohni. Idylku s kytarou a houslemi nám překazila bouřka, která nás vyhnala do postýlek.

1. den

Konečně jsme po 3h jízdy vlakem dorazili na Špičák. Odtud jsme se pěšky vydali po červené na rozhlednu Pancíř, kde jsme se u krásného výhledu na šumavské kopce naobědvali. Pak nás čekala jen cesta z kopce dolů do Železné Rudy, kde jsme si koupili něco dobrého na zub. Z nádraží jsme popojeli do Zelené Lhoty, kde jsme ubytovaní. Všichni cestu fyzicky zvládli úplně v pohodě a po výborné večeři se zapojili do hraní her a válení sudů. Večer jsme rádi ulehli do svých postýlek a chrupeme vesele až doteď 😊